V pátek 18.10. 2022 jsme uspořádali firemní akci motoráčkem pro skupinu manažerů z Ústí nad Labem do Teplic. Jednalo se o skupinu zahraničních klientů a motorák jim v tomto případě posloužil jako vlakové taxi. V Teplicích na výletníky čekal program v místním pivovaru a bylo pro ně zajištěno degustační menu. Po skončení programu jsme cestující odvezli zpět.
Zdeněk Mahdal, Ivan Vodochodský, Vlasta Korec, Jan Kovařík… a nejen ti. Hvězdy, které vás provedou každou společenskou akcí. Na různých akcích, různé tváře. Nabízíme bohaté portfolio. Speakry, moderátory, moderátorky, kteří podpoří vaši akci, mají mnohaleté zkušenosti, povýší váš večírek v očích účastníků do jiné dimenze.
Hledáte známou tvář pro váš večírek? Na plesy, svatby, slavnosti zajistíme interprety dle vašeho přání. Zpěvačky, zpěváky, kapely, revivalové skupiny všech hudebních žánrů včetně známých tváří české popové scény.
Dodáme veškeré technické vybavení, zajistíme angažmá interpretů profesionálních i poloprofesionálních. Organizačně zajistíme průběh celé akce od jejího počátku až do samého konce. Zkušenost s konferencemi a semináři, prezentacemi ve vlaku i mimo něj.
Dbáme na profesionální projev a takovou pomyslnou třešničkou na dortu jsou i sličné dámy, které svou noblesou dodávají ten správný punc jakékoliv akci. Dále pomocný personál, jenž tiše proplouvá davem, je stále k dispozici. Společně tvoří zcela přirozenou součást celého eventu.
Jeden by řekl, že v titulku „ostatní“ se leccos schová. Opravdu, schová: židle, OSA, ploty, zábrany, dekorace prostor, párty stany, mobilní toalety, fotograf, natáčení videí apod. I na takové nezbytnosti myslíme.
Pozvánky, jízdenky, voucher, letáky, materiály, odznáčky, návrhy, přání, oznámení, poděkování…
Pro někoho drobnost, pro jiné důležitá součást eventu, oslavy, akce, kterou plánuje. Detaily, na kterých si dáte záležet, které zároveň formují dokonalý obraz vás samých a vaší oslavy. My si tuto skutečnost moc dobře uvědomujeme a vy se nebojte zeptat a přijít i s vlastním nápadem.
Prostory vhodné pro uspořádání rautů, svatebních hostin a dalších společenských akcí chápeme jako nedílnou součást přípravy. Sál, salónek, interiér pivovaru, zámecká restaurace a vinárna, bary, společenský sál, divadelní sál, velká zámecká terasa, obřadní síň – to vše můžete využít pro svoji akci. S výběrem vám poradíme, nutné zařídíme, nenecháme vás se stresovat.
Na žádné akci by neměla chybět živá nebo reprodukovaná hudba. K tanci, zábavě, poslechu… následujeme jediné pravidlo, aby se bavily všechny věkové kategorie. Ať už jde o narozeniny, večírek, svatbu, můžete se na nás spolehnout. Zajistíme kvalifikované Dj’s. Zahrají Vám kdekoli, rozpoutají zábavu, roztancují introverty, poradí si s extroverty, dají do toho srdce.