Banát se stal každoroční výzvou. Již čtyřikrát jsme se pustili za dobrodružstvím a dvakrát se k nám připojil Honza Tuna.
Přípravy jsou náročné, jak pro organizátory akce samotné, tak pro dopravce (Kladenskou dopravní a strojní s.r.o.), který každým rokem skládá soupravu vozů. Máme již nějaký mustr, podle kterého jedeme. Nicméně každým rokem je třeba řešit spoustu papírování s průjezdem 3 zemí. Rádi bychom poděkovali všem, kteří se na palubu zážitkového vlaku vracejí. Banát není jen o vlaku, je především o původních českých obyvatelích, kteří v oblasti Eibenthalu našli nový domov. Kteří jsou natolik vlastenečtí, že doteď mluví krásným českým jazykem, kteří stále žijí pro nás již nemožným způsobem života a kteří nás každoročně vítají a starají se o nás – o nás návštěvníky.
„Čekal jsem, že to bude veliký. Ale nečekal jsem, že až takhle dobrý. Banát začal už na Smíchově a my všichni jsme byli rozjetí, ještě, než jsme přejeli Vltavu. Až do této cesty jsem netušil, co všechno je ve vlaku možné. Bylo to tak dobré, že těch 20 hodin cesty mně nakonec přišlo krátkých a klidně bych jel dál. Fakt pecka :-), Honza“
JAN TUNA, novinář – publicista
Zdeněk Mahdal, Ivan Vodochodský, Vlasta Korec, Jan Kovařík… a nejen ti. Hvězdy, které vás provedou každou společenskou akcí. Na různých akcích, různé tváře. Nabízíme bohaté portfolio. Speakry, moderátory, moderátorky, kteří podpoří vaši akci, mají mnohaleté zkušenosti, povýší váš večírek v očích účastníků do jiné dimenze.
Hledáte známou tvář pro váš večírek? Na plesy, svatby, slavnosti zajistíme interprety dle vašeho přání. Zpěvačky, zpěváky, kapely, revivalové skupiny všech hudebních žánrů včetně známých tváří české popové scény.
Dodáme veškeré technické vybavení, zajistíme angažmá interpretů profesionálních i poloprofesionálních. Organizačně zajistíme průběh celé akce od jejího počátku až do samého konce. Zkušenost s konferencemi a semináři, prezentacemi ve vlaku i mimo něj.
Dbáme na profesionální projev a takovou pomyslnou třešničkou na dortu jsou i sličné dámy, které svou noblesou dodávají ten správný punc jakékoliv akci. Dále pomocný personál, jenž tiše proplouvá davem, je stále k dispozici. Společně tvoří zcela přirozenou součást celého eventu.
Jeden by řekl, že v titulku „ostatní“ se leccos schová. Opravdu, schová: židle, OSA, ploty, zábrany, dekorace prostor, párty stany, mobilní toalety, fotograf, natáčení videí apod. I na takové nezbytnosti myslíme.
Pozvánky, jízdenky, voucher, letáky, materiály, odznáčky, návrhy, přání, oznámení, poděkování…
Pro někoho drobnost, pro jiné důležitá součást eventu, oslavy, akce, kterou plánuje. Detaily, na kterých si dáte záležet, které zároveň formují dokonalý obraz vás samých a vaší oslavy. My si tuto skutečnost moc dobře uvědomujeme a vy se nebojte zeptat a přijít i s vlastním nápadem.
Prostory vhodné pro uspořádání rautů, svatebních hostin a dalších společenských akcí chápeme jako nedílnou součást přípravy. Sál, salónek, interiér pivovaru, zámecká restaurace a vinárna, bary, společenský sál, divadelní sál, velká zámecká terasa, obřadní síň – to vše můžete využít pro svoji akci. S výběrem vám poradíme, nutné zařídíme, nenecháme vás se stresovat.
Na žádné akci by neměla chybět živá nebo reprodukovaná hudba. K tanci, zábavě, poslechu… následujeme jediné pravidlo, aby se bavily všechny věkové kategorie. Ať už jde o narozeniny, večírek, svatbu, můžete se na nás spolehnout. Zajistíme kvalifikované Dj’s. Zahrají Vám kdekoli, rozpoutají zábavu, roztancují introverty, poradí si s extroverty, dají do toho srdce.